شهرداری آماده انتقال و ارسال هدایای مردمی به شهرهای کربلا و نجف
رضا قدیمی رئیس کمیته منابع انسانی ستاد اربعین شهرداری تهران در رابطه با اینکه ستاد اربعین شهرداری تهران سال گذشته آمادگی خود را برای دریافت هدایای مردم، خیرین و سازمان ها و انتقال آن‌ها به کشور عراق در ایام اربعین اعلام کرده بود، اظهار داشت: امسال نیز شهروندان می‌توانند با تماس با شماره‌های سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران تقاضای خود را برای ارائه هدایا ثبت کنند.
 
وی افزود: ستاد اربعین شهرداری تهران این آمادگی را دارد تا هدایای مردم را در هر نقطه از شهر تهران جمع‌آوری کند و اقدامات مربوط به انتقال و ارسال هدایا به شهرهای نجف، کربلا و مسیر پیاده روی را انجام دهد.
 
رئیس ستاد کمیته منابع انسانی شهرداری تهران با بیان اینکه جمع آوری هدایا به هیچ عنوان شامل هدایای نقدی نمی‌شود، عنوان کرد: تاکنون تعدادی از کارخانه‌ها مواد شوینده اهدا کرده‌اند و برخی از شهروندان نیز تقاضای اهدای پتو و سایر اقلام مصرفی داشته‌اند که در اسرع وقت اقدامات مربوط به جمع آوری انجام شد.
 
قدیمی با تأکید بر اینکه خیرین با انتخاب نماینده می‌توانند بر روند توزیع هدایا نظارت کنند، خاطر نشان کرد: شهرداری تهران تنها به منظور سهولت در بحث حمل و نقل و ارسال هدایا به موکب‌ها و هیأت‌های مذهبی این مسئولیت را بر عهده گرفته و این فرصت را فراهم ساخته تا با حضور نمایندگان خیرین امکان نظارت بر روند توزیع هدایا وجود داشته باشد.