محدودیت‌های جدید ترافیکی پایتخت

سرهنگ حسن عابدی با اشاره به افزایش آلودگی هوا در کلان‌شهر تهران از تمهیدات جدید پلیس راهور و محدودیت‌های بیشتر برای تردد خودروها در محدوده مرکزی پایتخت خبر داد و اظهار داشت: به دنبال افزایش آلودگی هوا در کلان‌شهر تهران، کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران مقرر کرد تا محدودیت‌های ترافیکی در مرکز شهر تهران و در محدوده طرح زوج و فرد افزایش یابد.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد محدودیت‌های تردد در محدوده طرح ترافیک، به کل محدوده زوج و فرد گسترش یابد و تنها خودروهایی که دارای مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک هستند، قادر به تردد در محدوده زوج و فرد خواهند بود.

وی اضافه کرد: همچنین مقرر شد تا زمان پایان اعمال این محدودیت‌ها نیز افزایش یابد و تا ساعت 19 محدودیت‌های جدید اعمال شود.

به گفته عابدی در حال حاضر برخورد پلیس راهور پایتخت با خودروهای دودزا و به ویژه خودروهای سنگین تشدید شده و برخورد با این خودروها در اولویت قرار گرفته است.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر برخورد پلیس با خودروهای فاقد معاینه فنی 128 درصد افزایش داشته است.