تقدیر از شهرداری تهران برای خدمات به زائران اربعین

سردار علی فضلی صبح امروز سرزده در موقعیت مرزی شلمچه حاضر شد و با حضور در موکب سردار شهید همدانی از بخش‌های مختلف سایت بازدید کرد.

وی طی این بازدید از خدمات درمانی ارائه شده در مجموعه سایت شهرداری تهران در مرز شلمچه قدردانی کرد و همچنین در خصوص اسکان زائرین گفت: این اقدام شروع یک حرکت مثبت برای توسعه زیرساخت های شهر خرمشهر است.

سردار فضلی همچنین اظهار داشت: شهرداری تهران با اقداماتی که طی دو سال گذشته انجام داده است پایه‌گذار خدمات دهی مناسب به زائرین اربعین و کمک به اقتصاد خرمشهر بوده است.

سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی از خدمات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تقدیر کرد و گفت: تلاشگران آتش‌نشان، سربازان جهادی گمنام مدیریت شهری هستند.

وی در بازدید از مرکز اطلاع رسانی شهید ارغوانی در مرز شلمچه یاد و خاطره این شهید را گرامی داشت و از اینکه شهرداری تهران این مجموعه را به نام اولین شهید مدافع حرم در شهرداری تهران نامگذاری کرده است تقدیر کرد.

سردار فضلی خدمات رسانی و اطلاع رسانی به زائرین را حرکت شایسته ای در این مسیر دانست و اظهار امیدواری کرد که در سال های آینده نیز شاهد خدمات مطلوب‌تری در مسیر پیاده روی اربعین با همت شهرداری تهران خواهیم بود.