واژگونی مرگبار کامیونت در اتوبان کرج

سید جلال ملکی در این‌باره گفت: در ساعت 8:31 صبح امروز یکشنبه یک مورد حادثه رانندگی در مسیر شرق به غرب اتوبان کرج، نرسیده به بزرگراه آزادگان به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه کامیونت بادسان در حال حرکت در مسیر بوده که ناگهان به دلیل نامشخص از مسیر خود منحرف و واژگون شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه راننده چهل ساله این کامیونت درون کابین محبوس شده بود، ادامه داد:‌ آتش نشانان با استفاده از تجهیزات موجود اقدام به خارج کردن این فرد از درون کابین کرده و او را به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل داده‌اند؛ اما متاسفانه پس از بررسی علائم حیاتی مشخص شد که وی به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داده است.

ملکی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد، افزود:‌ آتش‌نشانان پس از ایمن سازی محل، کامیونت را به حاشیه امن بزرگراه منتقل کرده و در ساعت 9:15 به عملیات خود خاتمه دادند.