لغزندگی و ترافیک سنگین در جاده هراز

یوسف جغتا رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان شهرستان آمل گفت : جاده هراز  به علت ازدحام در بازگشت مسافران از آمل به سمت تهران و لغزندگی به علت بارش باران دارای ترافیک سنگین است.

وی افزود : تردد خودروها به سمت آمل در جاده هراز به صورت عادی و روان در جریان است، اما همچنان از انتهای محدوده پارک جنگلی میرازکوچک خان آمل در کیلومتر18 این جاده تا حدفاصل تونل شماره یک به مسافت حدود 5کیلومتر ترافیک سنگین است.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان شهرستان آمل گفت : کم عرض بودن جاده در این محدوده هم سبب سنگین تر شدن ترافیک و کندی تردد شده است.

یوسف جغتا افزود: با توجه به حجم بالای تردد در جاده هراز، لازم است مسافران برای راحتی تردد، بازگشت از سفر را پس از تعطیلات مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه بارش مقطعی باران در بیشتر طول جاده هراز ادامه دارد و سطح جاده نیز لغزنده است، از رانندگان خواست در طول مسیر این جاده با صبر و حوصله رانندگی کنند تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری شود.

وی گفت: پلیس راه نیز از عصر یکشنبه و به منظور تسهیل در روان تر شدن برگشت مسافران از آمل به تهران، مسیر جاده از آب اسک تا رودهن را یکطرفه کرد و این محدودیت تا پایان امشب ادامه خواهد داشت.