تذکر عضو هیئت رئیسه شورای شهر به پلیس راهور

 ابوالفضل قناعتی در تذکرات پیش از دستور سیصد و دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: مجتمع‌های تجاری در شمال شهر تهران برای اهالی منطقه مشکل‌ساز شده‌اند.

وی افزود: مگامال‌ها و مجتمع‌های تجاری در شمال شهر تهران به وجود آمده‌اند و با توجه به اینکه طرح زوج و فرد این روزها نیز از ساعت 7 شب به اتمام می‌رسد، شاهد ترافیک سنگین در شمال تهران هستیم.

قناعتی افزود: در ساخت این مجتمع‌ها پیوست‌های لازم آن دیده نمی‌شود چرا که با توجه به اینکه مهم‌ترین پیوست بحث ترافیکی است ولی ما شاهدیم که در مجتمع‌های تجاری ترافیک بسیاری دیده می‌شود.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: مجتمع کوروش در خیابان ستاری و مجتمع اطلس مال در نیاوران در حال ساخت است که هم اکنون مشکلاتی را برای اهالی منطقه به وجود آورده است زیرا پیوست ترافیکی لازم دیده نشده است.

وی افزود: بنده تذکری نیز به پلیس راهور دارم چرا که در ساعات ترافیک، پرسنل خود را افزایش نمی‌دهد و همزمان با اتمام طرح زوج و فرد در ساعت 7 شب دیگر پلیسی را در سطح شهر نمی‌بینیم.

قناعتی گفت: مردم مناطق یک، 5 و 2 شهر تهران از مجتمع‌های تجاری عذاب می‌کشند و با تغییر شکل هندسی خیابان‌ها کمک به حل این مشکل می‌توان کرد.