محکوم کردن سفر نتانیاهو به آذربایجان

بعد از ظهر امروز مردم نمازگزار تبریز بعد از نماز جمعه راهپیمایی برای نشان دادن انزجار خود از سفر نتانیاهو به کشور همسایه و مسلمان نشین آذربایجان را نشان دادند.

بر اساس این گزارش مردم ولایت مدار تبریز با طی کردن مسافت مصلی به طرف سه راهی طالقانی و با سر دادن شعار ننگ بر اسرائیل و لبیک یا حسین وحدت مسلمانان را به رخ همگان و علی الخصوص رژیم صهیونیستی نشان دادند.

حجت الاسلام حسین تقی‌زاده در حاشیه این مراسم از تمام راهپیمایی کنندگان خواست تا همدلی و وحدت خود را با مسلمانان آذربایجان نشان دهند و این سفر ناشایست را محکوم کنند.

وی ادامه داد: سفر نتانیاهو به کشور همسایه ایران و به کشوری که اکثر جمعیت آن مسلمان هستند به هیچ وجه مناسب نبوده و مقامات دولتی آذربایجان باید به این نکته توجه داشته باشند.

مردم تبریز در این راهپیمایی به همراه مسئولان با در دست داشتن پلاکارد پرچم رژیم صهیونیستی را زیر پا له کرده و شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر آل سعود سر دادند و به صورت یکدست نوای دلنشین هیهات من الذله و لبیک یا حسین را در شهر تبریز طنین انداز کردند.

در این راهپیمایی آیت الله شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و آیت الله آل‌هاشم امام جمعه موقت تبریز و نمازگزاران تبریز حضور داشتند.