در جلسه محرمانه اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر تهران چه گذشت؟!

گروه اجتماعی- در این جلسه یکی از سران اصلاح طلب گفته ما باید زودتر افراد شورای شهر را مشخص کنیم تا دعواها و پالایش ها همین زودتر انجام شود.

به گزارش افکارنیوز، وی افزود: افرادی که میخواهیم در جامعه مطرح شوند باید در سطح جامعه به شکل خوبی معرفی شوند، غیر مستقیم و غیر رسمی به میان مردم بروند و از حالا رسانه های اصلاح طلب بر روی آنها کار کنند.

وی در این جلسه تصریح کرد: رسانه های اصلاح طلب باید بگویند تیم ما این است که این انسجام ما را نشان دهد، اگر این افراد به میان مردم بروند خیلی تاثیر گذار است.

وی ادامه داد: باید سی نفر را همراه یک نفر که شهردار است معرفی شود.

وی به اختلافات میان اصلاح طلبان اشاره می کند و می گوید: دعوا و مباحثی که بین گروهها داریم باید حل شود نه اینکه شب انتخابات به آنها بپردازیم.

وی تاکید کرد: من پای لیست اصلاح طلبان برای شوراها را امضا می کنم و به این لیست خیلی امید داریم تا بتوانیم وارد حاکمیت شویم.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: در انتخابات ریاست جمهوری باید نامزدها را بررسی کنیم و اختلافات زیاد است، اما در شورها باید یکسان در انتخابات حضور داشته باشیم.

این در حالی است که به نظر می رسد اصلاح طلبان هنوز نتوانسته اند بر روی یک نامزد در انتخابات ریاست جمهوری به جمع بندی برسند و اختلافات میان آنها جدی است.