دولت هنوز بودجه مترو را نداده است

مهدی چمران در آغاز سیصد و دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: تروریست‌ها و کشورهایی که به آنها کمک می‌کنند جز اینکه کودکان یمنی را به خاک و خون بکشند و شیعیان بحرین را به سلابه و زیر شکنجه قرار دهند کار دیگری را انجام نمی‌دهند.

وی افزود: کشورهایی مانند آمریکا، اسرائیل و عربستان عده‌ای را به نام اسلام به داعش و دیگرگروه‌های تروریستی وصل می‌ک نند تا به اسلام واقعی خدشه وارد کنند. البته این تلاش آنها بیهوده است.

چمران گفت: باید همه مسلمین با هم متحد شویم و این اتحاد برای اسرائیل،‌انگلیس و دیگر کشورها هم پیمان آنها نامیمون است و آنها همه کاری را انجام می‌دهند تا این  اتحاد شکل نگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: شهر حلب سه سال است در آتش می‌سوزد و دیگر چیزی از شهر باقی نمانده است ولی بزودی به صورت کامل آزاد خواهد شد و این نشان از اراده یک ملت بزرگ است.

وی درباره افزایش جمعیت شهر نیز اظهار داشت: سال‌هاست این بحث‌ها انجام می‌شود ولی هنوز به نتیجه نرسیده است.

چمران گفت: دولت هنوز بودجه مترو را نداده است ولی از سوی دیگر می‌گوید فلان شهر را هم به تهران وصل کنید.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: بعضی از روستاها به خاطر بی‌آبی و بیکاری خالی از سکنه شدند و اهالی آنجا به شهرها آمده‌اند.

وی افزود: کمیته‌ای که قرار است با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شود به جای اینکه به مسائل سیاسی بپردازد به مسائل اساسی شهر پرداخته شود.