ذره بین پلیس روی آرایشگاه های زنانه

سردار حسین ساجدی نیا صبح امروز در نشستی با محوریت فعالیت آرایشگاه‌های زنانه گفت: در این جلسه مبنا بحث مبارزه با قاچاق کالاست و به ویژه لوازم ارایشی و بهداشتی مجموعه پلیس آمادگی کامل دارد با تعاملات بین دستگاهی در برخورد با قاچاقچیان کالا دخالت و همکاری کند.

وی گفت: در طول سال چندین مرحله آرایشگاه ها را به صورت دوره ای بازرسی می کنیم میزان تخلفات در آرایشگاه های مجوز دار به مراتب پایینتر است و کمتر با تخلف روبه‌رو میشویم مگر در موارد استفاده از داروهای غیر مجاز و غیر استاندارد از نظر صنفی کمتر شاهد تخلفات هستیم بیشتر تخلفات در ارایشگاه های غیر مجاز انجام می‌شود.

سردار ساجدی نیا تصریح کرد: فروش کالاهای قاچاق در معازه ها و آرایشگاه ها برای پلیس معضل است در حالی که ورود این لوام به خاطر حجم اندکشان بسیار راحت تر است.

وی گفت: ورود این اقلام قاچاق به کشور در انبارهای اطراف تهران با بدترین حالت ممکن دپو میشوند مجموعه پلیس امنیت و پلیس اماکن و پلیس اگاهی به صورت ویژه این کالاهای بهداشتی و آرایشی قاچاق را رصد می‌کنند و جلوی ورود شان به بازار برای مصرف را می گیرند.

ساجدی نیا به تعامل بین بخشی در امر مبارزه با قاچاق کالا به ویژه کالاهایی که با سلامت افراد طرف هستند اشاره کرد و گفت: خواهش می کنم آرایشگاه های غیر مجاز حتما نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند هر آرایشگاهی که خارج از حوزه و مجوز قانونی فعالیت می کند با جدیت با آن برخورد شود و برخورد بازدارنده باشد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: بازرسی در غیر زمان کاری باید انجام شود برنامه ما این است بعد از ظهر ها هم بازرسی کنیم که هیچ تخلفی انجام نشود مجموع پلیس های تخصصی این امادگی را دارد که با تعزیرات همکاری کند تا جلوی این تخلفات که سلامت خانم ها و جوانان را تهدید می کند را بگیریم.