آتش باشگاه بدنسازی را سوزاند+ عکس

ساعت 08:44 دقیقه صبح امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت گزارش تعدادی از شهروندان مبنی بر مشاهده خروج دود از داخل یک باشگاه ورزشی، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 70 و 65 را به محل حادثه واقع در خیابان قزوین، خیابان امین الملک اعزام کرد. 


 

باشگاه بدنسازی در آتش سوخت+تصاویر
 

امیر معماریان مدیر منطقه چهار عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: آتش سوزی از قسمت سالن پرورش اندام یک باشگاه ورزشی شروع شد و به سرعت درحال گسترش به دیگر بخش های این باشگاه بود. 

وی وسعت این باشگاه را 250 تا 300 متر مربع اعلام کرد و افزود: آتش نشانان بلافاصله بااستفاده از تجهیزات آتش نشانی همزمان با قطع جریان برق و گاز از دو جهت مشغول خاموش کردن شعله های آتش شدند و توانستند در کمترین زمان، آتش سوزی را فرو نشانده وهمچنین با خارج کردن چندین کپسول گاز 11 کیلویی از داخل باشگاه، از بروز انفجار این کپسول ها و همچنین گسترش بیشتر آتش جلوگیری کردند. 
 

باشگاه بدنسازی در آتش سوخت+تصاویر

معماریان با اعلام این که در این آتش سوزی خسارت سنگینی به باشگاه وارد شد، افزود: به رغم شدت آتش سوزی خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید. 

 

باشگاه بدنسازی در آتش سوخت+تصاویر
وی در مورد علت وقوع این حادثه ابراز داشت: علت بروز این آتش سوزی و نیز میزان خسارات وارده هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.

 

باشگاه بدنسازی در آتش سوخت+تصاویر