اعطای وام خودکفایی به  مددجویان
وحید زمان مدیر کمیته امداد شهرستان پردیس اظهار کرد:باتوجه به اینکه توانمندسازی و ایجاد اشتغال مددجویان و خانواده های تحت پوشش کمیته از رویکردهای اصلی این نهاد به حساب می آید در نتیجه سعی شده اقدامات بزرگی در این زمینه انجام شود و در این جهت مددجویانی که توانایی اشتغال زایی را دارند پس از استعداد سنجی و دریافت آموزش و تسهیلات لازم به منظور رسیدن به خودکفایی و ایجاد درآمد اقدام می کنند.
 
وی در ادامه تصریح کرد:وام های اشتغال زایی این نهاد بصورت تسهیلات با سود کم و در زمینه طرح های خدماتی، دامداری، کشاورزی، صنعتی و صنایع دستی، مشاغل خانگی، خود اشتغالی و کار انگیزی به مددجویان پرداخت می شود.
 
زمان افزود:این تسهیلات به منظور ایجاد خودکفایی و رونق کسب و کار تا سقف30 میلیون تومان به مددجویان متقاضی پرداخت شده که در صورت اشتغال زایی به ازای هر یک نفر توسط مددجویان،15 میلیون تومان به وام آن ها افزوده خواهد شد.
 
مدیر کمیته امداد شهرستان پردیس در پایان بیان کرد:در زمینه کاریابی مددجویان تحت پوشش این نهاد برای اشتغال و توانمندسازی به کارگاه ها معرفی و مشغول کار می شوند که در سال اول100 درصد بیمه حق کارفرما و در سال دوم نیز50 درصد توسط کمیته امداد به این افراد پرداخت می شود.