دوست دارم نقش هایی از اقوام ایرانی بازی کنم

حمیرا ریاضی گفت: به تازگی ساخت فیلم« ملکه » خاتمه یافته و حسن نجفی کارگردان آن سعی دارد فیلم را به جشنواره فیلم فجر برساند.

وی افزود:« ملکه » با حمایت و مشارکت صدا و سیمای مرکز همدان در 90 دقیقه ساخته شده و ساختاری درام دارد.

ریاضی گفت: من به عنوان ملکه، نقش محوری فیلم را ایفا می کنم. ملکه، زنی است که درگیر کار و کارگاه های مبل سازی همدان می شود. داستان فیلم به نوعی روایتگر اقتصاد مقاومتی است.

بازیگر مجموعه های تلویزیونی پهلوانان نمی میرند، دختران، بچه های هور، هفت سنگ و وضعیت سفید گفت: پیش از آنکه دوست داشته باشم در جشنواره فجر برنده جایزه ای بشوم، دوست دارم که فیلم «ملکه» از سوی مردم دیده و پسندیده شود. چرا که نقشی ماندگار می شود که مردم پسند کنند.

ریاضی با بیان اینکه دوست دارد با همکاری مراکز استانی صدا و سیما بازیگری کند، تصریح کرد: من بازیگر شهری نیستم، خواستگاه من تئاتر است لذا دوست دارم نقش هایی از اقوام ایرانی و روستاهای مختلف بازی کنم، کما اینکه پیش از این هم نقش هایی بازی کرده ام.

وی ادامه داد: بازی در نقش ژوان که خانم معلمی در مدرسه ناشنوایان یکی از روستاهای کردستان بود نمونه ای از کارهای استانی من است. به عبارت بهتر بهانه دعوت من به جشنواره تولیدات مراکز استان ها نیز بازی در نقش ژوان بود.