خواص درمانی و شگفت انگیز آب برنج
تنظیم کننده دمای بدن استو تاثیر آن در مقابل با سرطان، درمان و پیشگیری از یبوست، پیشگیری از ورم معده اثبات شده است.

– درخشان کننده مو، تقویت کننده بدن، و تنگ کننده منافذ باز پوست است.

– آب برنج یک سد طبیعی در برابر پیری زود هنگام است و تنها ایراد آن عاری بودن ار کلسیم است که می توانید در سبزیجات و لبنیات و میوه های خشک پیدا کنید.

– آب برنج حاوی میزان زیادی “اینوزیتول” است اینوزیتول از خانواده ویتامین B است و این عنصر خواص مغذی دارد که به رشد سلولهای کمک کرده و در نتیجه پبری زودرس را از وجودتان دور می سازد. علاوه بر این اینوزییول باعث افزایش جریان خون در رگ ها می شود.

– توجه داشته باشید که با مصرف آب برنج پوست صورتتان را با طراوت و محکم تر شده و خاصیت ارتجاعی آن بیشتر می شود. آب برنج دوست پوست شماست آب برنج حاوی “اسید پاراآمینوبنزوییک” است و این عنصردر تمام محصولات آرایشی و محافظتی و نور خورشید وجود دارد.

ابن اسید آنتی اکسیدانی قوی است که خواص ضد التهابی دارد و پوست را از التهاب دور می سازد. توصیه می کنیم علاوه بر نوشیدن آب برنج ا ز آن بعنوان ماسک روی پوستتان نیز استفاده کنید.

– آب برنج منبع خوب انرژی است. این نوشیدنی برای باز یافتن انرژی در مواقع که بیمار هستید و اشتهای خود را از دست داده اید بسیار موثر است. برای این منظور لازم ااست روزانه ۲ لیوان از این آب بنوشید تا مواد مغذی زیادی دریافت کنید. این نوشیدنی پر فایده برای سالمندان و کودکان هم توصیه می شود.

– پزشکان آب برنج را برای خانم های شیر ده توصیه می کنند چون باعث تحریک ترشح شیر می شود.

– آب برنج دوست دستگاه گوارش است. آب برنج به هضم غذا کمک می کند و از نفخ جلوگبری می کند. همچنین برای مقابله با اسهال و تامین دوباره آب برای درمان اسهال موثر است، توجه داشته باشید که اگر مشکل بر طرف نشد اسهال شما به دلیل وجود باکتری یا ویروس بوده و در این صورت به پزشک مراجعه کنید.

– سخن آخر اینکه آب برنج برای تمام اعضای خانواده مفید است و شما این نوشیدنی را بعد از ظهر میل کنید چون تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن را ندارد از این آب براب کسب انرژی بعد از بیماری، هضم راحت غذا و بهبود وضعیت پوست استفاده کنید و در کنارش میوه های خشک، سبزیجات، آب میوه تازه، فیبر های غذایی و پروتئین ها را در برنامه غذایی داشته باشید.

*** این نوشیدنی بخصوص برای خانم ها و افزایش طراوت و زیبایی پوست آنها بسیار مفید است ****