چه کسانی به کانالهای تلگرامی خط تخریب می دهند؟!

گروه اجتماعی- اما در این میان برخی کانال های تلگرامی ضد انقلاب وجود دارند که تمام سعی و تلاش خود را در تضعیف اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و مسئولان آن به کار بسته اند. به گزارش افکارنیوز، یکی از این کانال ها که منتسب به روح الله زم پسر معاون ترکان در مناطق آزاد است که از کشور گریخته و در آن سوی مرزها علیه انقلاب و نظام اقدام می کند.

هر چند روح الله زم در گفت و گویی اعلام کرده که موسس این کانال ضد انقلاب بوده اما الان ارتباطی با این کانال ندارد اما این کانال تلگرامی سعی می کند در موضوعات و حوزه های مختلف اخبار پشت پرده و محرمانه را به مخاطب به صورت درست و غلط ارائه کند.

اما نکته جالب اینکه در این کانال بسیاری از اخبار در حالی ارائه می شود که مطمئنا حامیان اطلاعانی و خبری دارد زیرا حتی رسانه های بزرگی مانند بی بی سی و صدای آمریکا نیز از اخبار پشت پرده ای که این کانال ارائه می کند خبر ندارند.

از سوی دیگر بر همگان روشن شده که این کانال منتسب به روح الله زم با تمامی مسئولان جمهوری اسلامی عناد داشته و خط تخریب تک تک انها را دنیال می کند اما نکته جالب اینجاست در تحلیل محتوای این کانال خط تخریب مرحوم هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی دیده نمی شود و حتی در موضوعی مثل ورود هواپیما به ایران ذوق زدگی را در این کانال می توان دید.

این در حالی است که روح‌الله ‌زم در دوران اصلاحات و زمان ریاست مهدی هاشمی رفسنجانی بر سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت کشور، مدیر فرهنگ‌سازی این سازمان بود.

وی در سال ۱۳۸۴ به ستاد انتخاباتی آقای هاشمی رفسنجانی پیوست. در آن ستاد با مهدی هاشمی نیز نسبت به سازماندهی امور مربوط به انتخابات آقای هاشمی رفسنجانی مشغول بود.

زم پس از فرار از ایران در دوران مرخصی، به مالزی و بعد فرانسه رفت. وی از سال ۸۸ در شبکه‌های اجتماعی به تبلیغ علیه نظام می‌پردازد. تا اینکه سال گذشته  این کانال ضد انقلاب  را راه انداخت. هرچند که این روزها زم ارتباط با این کانال تلگرامی را تکذیب می‌کند؛ اما او تا همین چند ماه پیش در ارتباط با دوستان خود بارها این سایت و کانال را وابسته به خود معرفی کرده و پیشنهاد تولید مطلب برای این کانال را مطرح کرده بود.

به زودی مشخص خواهد شد که این کانال ضد انقلاب  از چه کسانی در داخل خط می گیرد تا علیه نظام فعالیت کند اما سوالی که در اذهان عمومی شکل گرفته اینکه چرا این کانال علیه روحانی و هاشمی کار نمی کند؟! سوالی که باید منتظر ماند تا سیه رو شود هرکه در او غش باشد.