این قاتل را شناسایی کنید!

ساعت ۱:۱۵  روز یکم خردادماه  وقوع یک  نزاع و درگیری در محدوده میدان خراسان به کلانتری ۱۱۴ غیاثی اعلام شد و با بررسی های اولیه نشان داد جوانی به نام یاسر . د ۳۲  ساله بر اثر اصابت ضربات چاقو به صورت، گردن، سینه ، کتف و ... به قتل رسیده و قاتل نیز از محل متواری شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع  قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده  برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل  پلیس  آگاهی تهران  قرار گرفت.

کارآگاهان جنایی در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که مقتول با یکی از اراذل و اوباش منطقه ی خراسان به نام یوسف ۴۰ ساله به قتل رسیده است ؛ بررسی سوابق یوسف  نشان داد که او یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه درگیری ، قدرت نمایی با سلاح سرد و اخلال در نظم عمومی است که بارها دستگیر و روانه زندان شده است.

در ادامه رسیدگی به پرونده مشخص شد که قاتل  و مقتول چند روز پیش از وقوع جنایت  نیز ، در چندین نوبت با یکدیگر درگیری لفظی داشته و پس از آن بارها برای همدیگر رجزخوانی داشته اند؛ در ادامه و با شناسایی تعدادی از شاهدان صحنه جنایت مشخص شد که در زمان درگیری خونین ، مقتول هیچگونه سلاح سردی همراه خود نداشته و حتی به قاتل عنوان داشته که قصد درگیری ندارد اما قاتل علیرغم این موضوع ، با چاقو به او حمله ور شده و او را به صورت وحشیانه و با وارد کردن ضربات  چاقو به قتل رسانده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران ، با انتشار این خبر اعلام کرد : در ادامه رسیدگی به این پرونده، محل سکونت متهم پرونده در منطقه تهرانپارس شناسایی ، در مراجعه کارآگاهان به این محل مشخص شد که  یوسف بلافاصله پس از ارتکاب جنایت از محل سکونتش متواری شده است.

در ادامه رسیدگی به پرونده و با توجه به متواری بودن متهم وبرای دستگیری این مجرم سابقه دار و خطرناک ،درخواست انتشار بدون پوشش تصویر وی از سوی بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر این قاتل فراری شده و اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه و یا محل های تردد وی دارند ، درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس های ۵۱۰۵۵۴۲۹ و ۵۱۰۵۵۵۱۰ در اختیار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران قرار دهنـد.