مرگ دلخراش راننده پرشیا بر اثر سقوط جسم سخت

سید جلال ملکی گفت: ساعت 21:533 شب گذشته حادثه سقوط  یک دستگاه سنگین صنعتی به روی یک خودرو به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

 

وی افزود: این حادثه در چهاردانگه خیابان شهید مطهری اتفاق افتاد و خارج از حوزه استحفاظی آتش نشان های تهران بود اما نیروهای ایستگاه 12 سازمان آتش نشانی به عنوان نیروی کمکی در محل حضور یافتند.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به جدا شدن دستگاه صنعتی از یک تریلر و برخورد آن با یک خودرو اظهار کرد: یک تریلر یک دستگاه صنعتی را حمل می کرده است که این دستگاه از روی تریلر جدا و به روی یک خودروی پرشیا افتاده است.

 

وی ادامه داد: در این شرایط راننده خودرو پرشیا در داخل خودرو محبوس شده و آتش نشان ها برای خروج وی تلاش کردند.

 

ملکی از برش قطعات خودرو به منظور خروج راننده خودروی پرشیا خبر داد و تصریح کرد: آتش نشان ها ابتدا با یک جرثقیل دستگاه صنعتی که به روی خودرو افتاده بود را از محل خارج و سپس قطعات خودرو را برای خروج راننده برش دادند.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی از جان باختن راننده خودروی پرشیا دراین حادثه خبر داد و خاطر نشان کرد: راننده 35 ساله خودروی پرشیا در این حادثه در دم جان باخت و زمانی که پیکر وی تحویل نیروهای اورژانس داده شد مشخص شد که جان خود را از دست داده است.

 

ملکی از اتمام عملیات آتش نشان ها در ساعت 22:16 خبر داد و گفت: آتش نشان ها در ساعت 22:16 عملیات خود را به اتمام رسانده و محل را تحویل نیروهای انتظامی دادند.