محور کرج پالوس باز شد

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر بارش برف در اکیر محورهای استان‌های اردبیل، چهارمحال بختیاری و شرق استان تهران ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: همچنین در محورهای سرخه سمنان، شاهرود به میامی، سمنان به دامغان در استان سمنان، محورهای خوی ماکو، تکاب به شاهین دژ و سردشت پیرانشهر در استان آذربایجان غربی، آزادراه قزوین کرج در استان قزوین، محورهای توسکستان و خوش ییلاق در استان گلستان، در استان گیلان محورهای اسالم به خلخال، آستارا به اردبیل و دیلمان، محورهای خرم آباد به بروجرد در لرستان، کرج چالوس و هراز در استان مازندران، آزادراه ساوه همدان، اراک به ازنا و اراک بروجرود در استان مرکزی و محور ماهدشت به اشتهارد در استان البرز بارش برف گزارش شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این در اغلب محورهای استان گلستان و محورهای رامسر، نور و کناره بارش باران ادامه دارد. این در حالی است که در محورهای درگز به قوچان، مشهد چناران، باغچه به تربت حیدریه و باغچه نیشابور در استان خراسان رضوی با مه گرفتگی شدید و کاهش دید همراه است و این شرایط در محور ارومیه سرو در استان آذربایجان غربی، خلخال به اسالم، اردبیل به آستارا و مشگین شهر به پارس آباد در استان اردبیل، محور زنجان بیجار در استان زنجان و محورهای سمنان به دامغان و گردنه آهو در استان سمنان گزارش شده است.

رحمانی با بیان اینکه تردد با زنجیر چرخ در محورهای سردشت پیرانشهر در آذربایجان غربی، خلخال به اسالم در اردبیل، آستارا به اردبیل و دیلمان در گیلان و برخی محورهای اردبیل الزامی است گفت: با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود شدت بارش‌ها در محورهای هراز، چالوس و فیروزکوه در روز پنجشنبه بیشتر شود، فردا زمان مناسبی برای سفر به محورهای شمالی، شمال غربی و غرب کشور نیست.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه محور چالوس از ساعت 6:30 صبح امروز بسته شده بود، تردد در این محور از ساعت 8:15 مجددا از سر گرفته شد.