بنیاد مستضعفان برای پلاسکو تصمیم گیری کند

مهدی چمران در سیصدو بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: مردم ایران و به ویژه شهروندان تهرانی را برای حضور در مراسم 22 بهمن دعوت می کنیم.

وی افزود: در مراسم راهپیمایی 22 بهمن همه گروه ها با هر اعتقاد و فکری شرکت می کنند زیرا آنها به انقلاب و مکتب آن علاقمند هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خواستار رسیدگی هر چه سریع تر به وضعیت کسبه متضرر شده حادثه پلاسکو شد و اظهار کرد: درخواست ما این است که کمک کردن به کسبه متضرر شده حادثه پلاسکو تنها درحد حرف نباشد و هر چه سریع تر برای آنها برنامه ریزی شود.

چمران تاکید کرد: تاکنون مکانهای مختلفی متعلق به بنیاد مستضعفان برای آغاز به کار مجدد کسبه پلاسکو پیشنهاد شده و لازم است تصمیم گیری در این رابطه تحقق یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به بازدید از باغ 4هزار متری در محدوده خیابان فرشته تهران تصریح کرد: به شهردار منطقه اعلام کرده ایم که نظارت جدی تری بر نحوه صدور پروانه ساختمانی این باغ داشته باشد.

وی تاکید کرد: قطع درخت در این باغ اکنون متوقف شده و اعلام کرده ایم که ساخت و ساز باید تنها در نقاطی که درخت وجود ندارد انجام شود.