لزوم برخورد جدی با فساد و برخی جریان‌های گروهی سازمان یافته

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در یکصد و هشتمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه درباره مسئله مطرح شده پارتی‌های شبانه و حضور کارکنان بعضی سفارتخانه‌ها اظهار کرد: همه حکومت و قوه قضاییه موظف هستیم تا با مظاهر فساد و فحشا برخورد کنیم. 

وی ادامه داد: امروز اگر فساد و فحشا در فضای مجازی و آشکار باشد و یا از طریق برخی جریان‌های گروهی و سازمان یافته صورت گیرد یا اینکه اگر افراد بیگانه به حمایت و تصدیق بپردازند باید برخورد لازم صورت گیرد.

سخنگوی دستگاه قضا با اشاره به موضوع پارتی‌های شبانه گفت: برخوردهایی در سال 95 در استان‌های مختلف صورت گرفته است که به طور حتم با فساد و فحشا مقابله خواهیم کرد.

وی درباره این پرسش که دادستان کل کشور اخیرا کولبرها مرزنشینان مستضعف نامیده است و چه برنامه‌ای برای این افراد دارید اظهار کرد: باید به وضعیت اشتغال این کولبرها رسیدگی شود و دولت نیز در این زمینه باید کمک لازم را انجام دهد. 

وی افزود: کولبرها منتفع اصلی از قاچاق نیستند بلکه این افراد قاچاق را حمل کرده و هزینه‌ای می‌گیرند که سود اصلی را قاچاقچیان خواهند برد.

سخنگوی دستگاه قضا تأکید کرد: این افراد نباید مورد سوءاستفاده قاچاقچیان قرار می‌گیرند و این افراد نیازمند کمک لازم برای فراهم شدن اشتغال هستند.