تردد در جاده‌های‌ زنجان با زنجیر چرخ امکان‌پذیر‌ است

محمد امینی به وضعیت تردد در جاده های استان زنجان اشاره کرد و  افزود: با توجه به بارش پراکنده برف در آزاد راه های زنجان-تبریز، زنجان-قزوین و جاده ترانزیت زنجان به قزوین از ابتدای محور تاکیلومتر ۲۰ مه ناپایدار حاکم است.

وی ادامه داد: در محورهای  زنجان به طارم ، زنجان به دندی و تخت سلیمان،زنجان به تهم و چورزق نیز تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان اظهار کرد: بارش برف باعث ایجاد مه در جاده ها و گردنه های کوهستانی شده و باید رانندگان آستانه دید خود را تقویت کنند.

امینی تاکید کرد: در این شرایط آب و هوایی و یخ زدگی و لغزنده گی سطح جاده رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از سرعت غیر مجاز خود داری کنند.

مسئول مرکز مدیریت راههای اداره کل حمل و نقل و راهداری استان زنجان گفت:  کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه ۱۸۱۶ تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

امینی تصریح کرد:  در حال حاضر ۲۸ اکیپ راهداری در ۲۸ گردنه کوهستانی و صعب العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.