سردرگمی مسافران پرواز مشهد-تهران ماهان

محمدباقر قاسم زاده مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی ساعاتی پیش با اعلام این‌که باند فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد باز است اما با توجه به کاهش دید افقی پرواز، فقط امکان انجام پروازهای خروجی از فرودگاه مشهد فراهم است، گفت: باند فرودگاه مشهد از ساعت 8:30 دقیقه امروز برای پروازهای خروجی باز است و شرکتها هواپیمایی باید نسبت به شروع پروازهای خود اقدام کنند.

وی افزود: دیشب پس از بازگشایی باند، در فاصله زمانی نیم ساعت دوباره با شدت یافتن برف و کولاک شرکتهای هواپیمایی پروازهای خود را در مشهد متوقف کردند و تا این لحظه پروازها انجام نشده است.

وی بیان کرد: طی دیشب حدود 30 پرواز ورودی و خروجی فرودگاه مشهد لغو شد که از این تعداد 20 مورد آن خروجی بود. پروازهای فرودگاه مشهد شب گذشته از ساعت 20 تا 24 به دلیل بارش شدید برف و کاهش دید پروازی نیز متوقف شده بود.

این در حالی است که یکی از مسافران پرواز مشهد-تهران هواپیمایی ماهان در این‌باره گفت: دیشب به دلیل بارش برف و کولاک پرواز ما لغو شد و هواپیمایی ماهان طی پیامکی اطلاع داد که پرواز ساعت 9 صبح امروز انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این در حالی بود که ساعت 9 پرواز انجام نشد و مسئولان ماهان اعلام کردند پرواز ساعت 12 انجام خواهده شد.

وی با بیان این‌که تا این لحظه 13:15 دقیقه انجام نشده است، گفت:‌بارش برف آغاز شده و مردم ساعت‌هاست که در انتظار انجام پرواز هستند.

وی بیان کرد:‌با وجود آن‌که اعلام می‌شود مسافران برای دریافت کارت پرواز و سوار شدن به هواپیما مراجعه کنند اما تاکنون هیچ پروازی از باند فرودگاه هاشمی‌نژاد انجام نشده است.