بازپرداخت وجه پرداختی شرکت در آزمون دانشگاه آزاد

گروه اجتماعی - مدیرکل روابط عمومی دانشگاه‌آزاد اسلامی از باز شدن سایت مرکز آزمون این دانشگاه به منظور ثبت اطلاعات مورد نیاز برای عودت وجوه پرداختی شرکت در آزمون سال96 خبر داد.

به گزارش افکارنیوز،‌ حسین منوری درباره چگونگی بازپرداخت وجوه کسانی که در آزمون جامع سال 96 شرکت کرده اند از سوی دانشگاه آزاد اظهار کرد: این داوطلبان می توانند آخر هفته با مراجعه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی www.azmoon.org  در قسمتی که برای عودت وجوه تعیین شده، اطلاعات خود را وارد کنند.

وی توضیح داد:‌ اگر کسانی وجود دارند که هنوز مبالغ به آنها بازگردانده نشده به دلیل اطلاعات ناقص و مغایر است . 

وی تصریح کرد: برای نمونه موارد متعددی وجود داشته که افراد شماره حساب شبا را ناقص وارد کرده اند که به همین دلیل نتوانسته ایم وجوه را بازپرداخت کنیم.

وی گفت: این مساله از طریق پیامک به اطلاع داوطلبان رسیده و برای چندمین بار در آخر هفته جاری سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی باز شده و داوطلبان می توانند اطلاعات خود را با دقت کافی تکمیل و یا ویرایش کنند.

وی تاکید کرد: آن دسته از داوطلبانی که تاکنون نیز برای عودت وجوه ثبت نام نکرده اند هم می توانند آخر هفته به سایت مرکز آزمون مراجعه و با دقت کافی نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده، اقدام کنند.

منوری در پایان خاطر نشان کرد: در صورت تکمیل اطلاعات به صورت صحیح در کوتاه ترین زمان ممکن وجوه پرداختی بابت ثبت نام در آزمون سال 96 به حساب داوطلبان عودت داده می شود.