لزوم تشکیل کمیته واحد برای مقابله با رژیم صهیونیستی

 یحیی قدار دبیرکل عربی اسلامی مقاومت لبنان در نشست نوبت عصر امروز (چهارشنبه 4 اسفند) ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، گفت: شاهد اوج‌گیری همه تلاش‌ها برای آزادی فلسطین زخم‌خورده هستیم.

وی با بیان اینکه صدای فلسطینیان هرگز نمی‌میرد، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از اولین روزهای تاسیس به رهبری آیت‌الله خمینی(ره) همواره از مقاومت فلسطین حمایت کرده و در مقابل نیروهای امپریالیستی ایستادگی کرده است.

 دبیرکل عربی اسلامی مقاومت لبنان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر حمایت‌های مفیدی از سوریه، لبنان، یمن و فلسطین داشته است. این حمایت اکنون میوه خود را در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و یمن داده است.

قدار تصریح کرد: باید رژیم‌صهیونیستی اراضی فلسطینیان را به آنها پس دهد و شهرک‌سازی‌ها را متوقف و برای همین کار باید کمیته‌ای واحد ملی تشکیل شود تا با رژیم غاصب صهیونیستی نیز مقابله شود.

وی با تاکید بر اینکه حقیقت انتفاضه این است که این جریان قوی است، اظهار داشت: باید از مقاومت به صورت مادی و غیرمادی حمایت شود تا آرمان‌های فلسطین محقق شود. 

 دبیرکل عربی اسلامی مقاومت لبنان تصریح کرد: باید در کنفرانسی که در حال برگزاری است برنامه‌ریزی صورت گیرد تا مقابله منسجم‌تری در مقابل رژیم صهیونیستی داشته باشیم.