صندوق های صدقات ایمن سازی می شوند
پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: از ابتدای سال 95 کار ساخت بیش از 20 هزار واحد مسکونی و 50 مورد بازسازی مسکن برای مددجویان تحت پوشش آغاز شده و امیدواریم تا پایان امسال این اقدامات تکمیل و به خانواده‌های مددجو تحویل داده شود.
 
وی با بیان اینکه بخشی از منابع مالی کمیته امداد دولتی و بخشی نیز غیردولتی است، تصریح کرد: در حال حاضر برای سال 96 آمار دقیقی را از اقدامات ساخت و بازسازی مسکن نمی‌توان پیش بینی  کرد، زیرا بستگی به بودجه مصوب دارد که توسط مجلس تصویب می‌شود و باید طبق منابع، برنامه‌ریزی کرد اما در مجموع در نظر داریم تا بیش از سال 95 به امر مسکن مددجویان و اقشار آسیب پذیر توجه شود.
 
فتاح با اشاره به اینکه توجه به مسکن روستایی در سال 96 در اولویت و هدف کمیته امداد قرار دارد، اضافه کرد: رویکرد کمیته امداد توجه هر چه بیشتر به روستاها است تا این مسأله باعث کاهش مهاجرت افراد به شهرها شود و حتی اشخاصی که در اطراف و حاشیه شهرها قرار دارند ترغیب و تشویق به مهاجرت معکوس شوند.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در خصوص ایمن سازی صندوق‌های صدقات افزود: ساماندهی اکثر صندوق‌های صدقات تا پایان سال 95 انجام شده و در تهران نیز دریچه آن به صورت عمودی و دارای نکات ایمنی بیشتری می‌شود اما بهتر است به منظور ایجاد امنیت و سهولت بیشتر، صدقات توسط مردم به طور پیامکی و اینترنتی پرداخت شود.