«باغ تالارها» تحت نظارت آنلاین پلیس

سردار محسن خانچرلی با اشاره به رصد دائمی پلیس بر باغ‌ها و  باغ‌تالارهای غرب استان تهران و برنامه‌ریزی برای ساماندهی این اماکن اظهار داشت: با توجه به تعدد باغ‌ها و باغ‌تالارها در غرب استان تهران، این موضوع حساسیت زیادی در این بخش دارد و خوشبختانه آمار تخلفات توسط باغ‌تالارهایی که دارای مجوز هستند بسیار کم است و عمده تخلفات در این بخش توسط باغ‌تالارهای فاقد مجوز اتفاق می‌افتد که البته در یک سال و نیم اخیر، اقدامات خوبی در راستای ساماندهی این اماکن انجام گرفته است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: یکی از اقدامات انجام شده در این بخش، افزایش بازرسی پلیس و سایر دستگاه‌های مسئول از این اماکن بود و در دستورالعملی که صادر شد، وظیفه بازرسی از این باغ‌تالارها به افسران ارشد و فرماندهان پلیس غرب استان سپرده شد تا بازرسی‌های موثرتری در این حیطه انجام شود.

وی گفت: همچنین بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، مالکان این اماکن مجاب شدند تا مشاعات باغ‌تالارهای خود را به دوربین‌های مداربسته مجهز کنند و این دوربین‌ها به مراکز پلیس متصل شوند و علاوه بر آن نیز تصاویر این دوربین‌ها را در اختیار پلیس اماکن قرار دهند.

خانچرلی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر این، با هماهنگی با مقامات قضایی مقرر شد در صورت بروز تخلف در این اماکن، دستگاه قضایی برخورد جدی‌تری را انجام دهد.