آتش کارگاه تولیدی را سوزاند
ساعت ۱۵:۱۵ ظهر دیروز در پی تماس کارگران کارگاه تولیدی و برش ابر و فوم مبنی بر آتش سوزی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران زنگ ایستگاه های ۱۲۱ و ۶۶، ۶۳ را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه گروه امداد و نجات ۱۵ روانه شرق به غرب جاده خاوران، لپه زنک، خیابان صدف شدند.
 
عبدالوهاب نجدی فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره اظهار داشت: شعله های آتش که از این کارگاه زبانه می کشید از فاصله دور و در بین مسیر قابل رویت بود که پس از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشخص شد که کارگاه برش و تولیدی ابر و فوم ‌به مساحت حدود ۲۰۰ متر مربع دچار آتش سوزی شده و کاملاً شعله ور بود.
 
وی ادامه داد: شعله های آتش درحال سرایت به کارگاه‌های اطراف بود که آتش نشانان بلافاصله ضمن ایمن سازی محل حادثه و کشیدن لوله های آبدهی با استفاده از تجهیزات کامل و دستگاه تنفسی پس از اطمینان از وجود محبوس شده داخل کارگاه با تقسیم شدن به ۳ تیم و از سه جهت مشغول مهار شعله های سرکش آتش شدند.
 
نجدی خاطر نشان کرد: آتش نشانان با سرعت عمل خود توانستند آتش سوزی را تحت کنترل خود درآوردند و توانستند آتش سوزی را خاموش کرده و پس از لکه گیری و ایمن سازی محل حادثه و تحویل به مالک، به ماموریت خود پایان دادند. علت بروز این آتش سوزی در دست بررسی است.