سارق زورگیر بالاخره دستگیر شد!
سرهنگ میر محمدرضا موسوی رئیس کلانتری 105 سنایی در تشریح جزییات این خبر گفت: روز گذشته مأموران این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده خیابان کریمخان بودند که مشاهده کردند دو نفر در خیابان با هم درگیر و در حال ضرب و شتم هستند. برای بررسی موضوع و جلوگیری از وقوع حوادث وخیم تر، وارد عمل شدند، در ادامه یکی از طرفین درگیری گفت" من راننده خودرو تاکسی هستم، ضارب را به عنوان مسافر، سوار تاکسی ام کردم و به این محل انتقال داده ام. ولی ضارب حین پیاده شدن از خودرو، بنده را مورد ضرب و شتم قرار داده و قصد داشت با زور خودرو ام را به سرقت ببرد."
 
سرهنگ موسوی ادامه داد: مأموران کلانتری در تحقیقات مقدماتی دریافتند که ضارب، سارق زورگیر خودرو بوده و در بازرسی بدنی از او دو عدد سوئیچ و مدارک یک خودرو کشف و ضبط شد که متهم و شاکی به همراه مدارک و اموال کشف شده جهت بررسی بیشتر به کلانتری انتقال داده شدند.
 
این مقام انتظامی بیان داشت: متهم در بازجویی به جرم خود اعتراف و بدواً مدارک کشف شده را متعلق به خود خواند. ولی در پی استعلام انجام شده، مشخص شد که او مالک مدارک خودرو نبوده و احتمال اینکه سوئیچ ها مربوط به خودروی سرقتی باشد؛ ظن مأموران را برانگیخت.
 
سرهنگ موسوی گفت: مشخصات مالک مدارک خودروی کشف شده استعلام و مالک خودرو در ارتباط تلفنی با پلیس ذکر کرد "دیروز صبح، فردی را در کرج به عنوان مسافر، سوار خودروام کردم که مسافر پس از طی مسافتی، اقدام به زورگیری و سرقت خودرو و تمام مدارکم کرد. برای دستگیری سارق، وقوع سرقت خودرو و مدارک ماشین را به کلانتری در کرج اطلاع دادم. "
 
رئیس کلانتری 105 سنایی در پایان گفت: مأموران با تحقیقات بیشتر خودرور سرقتی در کرج را در یکی از خیابان های مرکز شهر کشف کردند و پرونده اولیه متهم به همراه خودرو و مدارک کشف شده، برای بررسی دقیق تر به پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت تحویل داده شد.