۵۸ مصدوم و ۷ جانباخته در کل کشور

 از روز 17 اسفند که نخستین حادثه دیدگان چهارشنبه پایان سال برای سال 95 به ثبت رسید تاکنون 58 نفر مصدوم و 7 نفر جان خود را از دست دادند.

در این رابطه مجتبی خالدی - سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور با اشاره به اینکه از صبح امروز نیز 13 مصدوم چهارشنبه پایان سال در سراسر کشور گزارش شده است، ادامه داد: یک نفر در ارومیه دچار آسیب دیدگی شدید چشم شده است و یک نفر نیز دچار قطع انگشت و در تهران نیز گزارشات غیر رسمی از قطع شدگی داریم ولی هنوز تایید نهایی نشده است.

وی تصریح کرد: همچنین از روز 17 اسفند که نخستین گزارشات حوادث چهارشنبه پایان سال را داشتیم شاهد 58 مصدوم (49 مزد و 9 زن) بودیم که 7 نفر نیز در این حوادث جان باختند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور درباره بیشترین آمار حادثه دیدگان چهارشنبه پایان سال به ترتیب به استانهای اردبیل، اراک و اصفهان اشاره کرد و افزود: براساس دستورالعمل وزارت بهداشت بیمارستانها آماده باش، متخصصان پزشک مقیم مستقر در بیمارستانها و آمبولانس‌ها نیز در میادین مستقر هستند و پرسنل اورژانس نیز آخرین آموزش مقابله و برخورد با حوادث سوختگی و چهارشنبه پایان سال را گذارندند.