خدمات رسانی پلیس فتا در ایام نوروز تعطیلی ندارد
سرگرد مهدی شکیب با اشاره به تعطیلی برخی از مراکز و نهادها در ایام نوروز از فعالیت پلیس فتا در این ایام خبر داد و اظهار کرد: راه‌اندازی سامانه گفتگوی آنلاین و برخط باعث شده هموطنان در هر زمان که نیاز به مشاوره، راهنمایی، گزارش کلاهبرداری و غیره داشته باشند بتوانند با همکاران بنده ارتباط برقرار کرده و مسائل و مشکلات خود را بیان کنند.
 
وی با اشاره به آدرس سایت پلیس فتا افزود: هموطنان می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir بخش مرکز امداد و فوریت های سایبری، با همکاران بنده به صورت آنلاین گفتگو کرده و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.
 
سرگرد شکیب با اشاره به اینکه به روز رسانی اطلاعات سایبری کاربران یکی از الزامات است که کاربران باید همواره به دنبال آن باشند، گفت: در سایت پلیس فتا هشدارها و نکات ایمنی که کاربران باید رعایت کنند تا در دام مجرمان سایبری نیفتند بارگذاری شده است. کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا و مطالعه این هشدارها با شگرد مجرمان سایبری آشنا شده تا در دام آنها نیفتند.
 
سرپرست اداره پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا در پایان گفت: هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک و مجرمانه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir مراجعه و در بخش ثبت گزارش مردمی پلیس فتا گزارش خود را ثبت کنند.