آخرین وضعیت جوی جاده ها/ لغو یکطرفه شدن چالوس

سرهنگ نادر رحمانی در این‌باره گفت: برابر گزارش پلیس راه استان البرز، با توجه به عادی بودن تردد و حجم ترافیک در محور کرج-چالوس محددویت یکطرفه شدن این محور لغو شده و تا اطلاع ثانوی اجرا نخواهد شد.

وی همچنین درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور تا ساعت ۱۲ امروز نیز گفت: برابر آخرین گزارش‌ها از مراکز کنترل ترافیک در حال حاضر  در اکثر محورهای استان اردبیل  و ارتفاعات محورهای کندوان و هراز بارش برف گزارش گزارش شده است. همچنین  در اکثر محورهای استان های آذربایجان شرقی،چهارمحال و بختیاری، قزوین،گیلان، اصفهان، مازندران، مرکزی، تهران و البرز نیز بارش باران گزارش شده است.

رحمانی همچنین از مه‌گرفتگی در محورهای ۱۰ استان کشور خبر داد و گفت: در اکثر محورهای استان اردبیل، محور مهاباد-سردشت در استان آذربایجان غربی،  ارتفاعات محورهای کندوان و هراز در استان مازندران، محورهای ایوان-اسلام آباد و ایلام-مهران در استان ایلام، محورهای بجنورد-آشخانه و بجنورد-اسفراین در استان خراسان شمالی، محورهای زنجان-طارم و زنجان-بیجار در استان زنجان، گردنه کوهین دراستان قزوین، گردنه زالیان در استان لرستان، محور شازند-ازنا در استان مرکزی و محور اسلام آباد-کرند در استان کرمانشاه مه گرفتگی گزارش شده و از این رو لازم است رانندگان حین حرکت در این محورها حتما چراغ خودروی خود را روشن کرده و مقررات مربوط به رانندگی در این شرایط را رعایت کنند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز اظهاکرد:‌ در حال حاضر  ترافیک در طول باند شمال به جنوب محور کرج چالوس محدوده مرزن آباد تا دزبن ـ سنگین و طول محور پرحجم و روان است. همچنین در طول باند شمال به جنوب محور هراز-محدوده نارنجستان تا پارک جنگلی آمل نیز ترافیک سنگین و طول محور پرحجم و روان گزارش شده است.

به گفته وی سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.