پسری که با چاقو مادرش را کشت!
فرمانده انتظامی کاشمر از قتل مادر به دست پسرش با ضربات متعدد چاقو در این شهرستان خبر داد و گفت: با بررسی و تحقیقات پلیس، قاتل ۱۶ ساله در ساعات اولیه پس از این جنایت هولناک دستگیر شد.
 
 ابوالقاسم باقری اظهار داشت: یک فقره قتل در خیابان قائم کاشمر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان اعلام و بلافاصله اکیپی از پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ قائم به محل اعزام شدند.
 
وی با بیان اینکه ماموران در بدو ورود به منزل مورد نظر در خیابان نیلوفرشمالی با جسد بی‌جان و غرق در خون یک زن مواجه شدند یادآور شد: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد که این زن ۳۳ به وسیله ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.
 
فرمانده انتظامی کاشمر با تاکید بر اینکه پلیس در تحقیقات و بررسی‌های اولیه به پسر ۱۶ ساله مقتول مظنون شد، گفت: در یک عملیات غافلگیرانه پسر نوجوان مقتول در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی کاشمر منتقل شد.
 
وی با بیان اینکه مظنون اصلی این جنایت خونین ابتدا منکر ارتکاب آن شد خاطرنشان کرد: پسر ۱۶ ساله در برابر تحقیقات علمی و فنی پلیسی به قتل مادر ۳۳ ساله‌اش با ضربات چاقو اعتراف کرد.
 
. باقری با اشاره به اینکه قاتل نوجوان در اختیار پلیس است، تصریح کرد: تحقیقات بیشتر پلیس در خصوص علت، انگیزه و زوایای پنهان این جنایت خونین و هولناک ادامه دارد.