رفتن به لیست انتخاباتی برخی‌ها را به صرافت انداخته است/ دولت بزرگترین بدهکار است

شاکری ضمن انتقاد از صحبت های تندگویان در خصوص بدهی 60 هزار میلیاردی قالیباف در شهرداری تهران گفت: نباید برای رفتن به لیست های انتخاباتی به صرافت بیفتیم و اخلاق را قربانی کنیم. شهرداری تهران مثل همه نهادها از بانک ها وام گرفته و اقساط آن نیز در حال پرداخت است.

وی با اشاره به بدهی های دولت افزود: چرا دوستان بدهی های سنگین دولت و از همه مهمتر و تاسف بارتر کسری بودجه سال 96 را نمی بینند و نسبت به آن اظهارنظر نمی کنند. از سوی دیگر  متاسفانه پیمانکاران دولتی در وضعیت اسف بار و بغرنجی قرار دارند.

عضو شورای شهر تهران بدهی شهرداری را پارامتر منفی برای این نهاد ندانست و تاکید کرد: بدهی چند حالت دارد. همان طور که عرض کردم یک بحث گرفتن وام از بانک ها و پرداخت اقساط است و حالت دیگر نیز قراردادهایی است که مشخص شده در یک بازه زمانی معین و مقرر پرداخت شود. آیا درست است  براین مبنا شهرداری را یک بدهکار بزرگ معرفی کنیم؟

شاکری با تاکید براینکه کارهای بزرگ و مثبتی در شهر تهران طی یک دهه اخیر صورت گرفته افزود: باید اخلاق را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهیم و نباید به بهانه انتخابات و یا رفتن در لیست های انتخاباتی ‌ اخلاق را قربانی کنیم.