استفاده از ماموران یگان ویژه برای تامین امنیت انتخابات
سردار حسن کرمی اظهارکرد: 29 اردیبهشت ؛ روز سرنوشت سازی برای ملت ایران خواهد بود، برای برگزاری انتخاباتی امن و باشکوه، 20 هزار نیرو در یگان های ویژه سراسر کشور، در قالب قرارگاه عملیاتی "ظفر" انجام وظیفه خواهند کرد.
 
وی افزود: آنچه که مربوط به نیروی انتظامی و یگان های ویژه ناجا در عرصه انتخابات است، برگزاری انتخابات  در فضایی سرشار از "نظم" و "امنیت" است که ازمدت ها قبل، نسبت به تحقق این مهم، برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.
 
فرمانده یگان های ویژه ناجا ادامه داد: سعی کردیم برای برگزاری انتخابات، قرارگاه عملیاتی "ظفر" را به ظرفیت سه برابر "نیرو" و "تجهیزات" ارتقاء دهیم که این مهم خود پیام هشداردهنده ای برای دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب خواهد بود.
 
این مقام ارشد انتظامی تأکید کرد: در تلاش هستیم این انتخابات نیز همچون انتخابات گذشته، در کمال آرامش و اقتدار برگزار شده و برگ زرین دیگری بر افتخارات کشور ثبت شود.
 
وی با اشاره به رویکرد "جامعه محوری" ناجا خاطر نشان کرد: با بهره گیری از رسانه ها و سایرامکانات موجود در کشور، این هدف و رویکرد نیروی انتظامی را دنبال می کنیم.
 
سردار کرمی اضافه کرد: معتقدیم که آمادگی و ارتقاء توان رزم، یک عامل مهم "بازدارنده" است؛ چرا که اگر توان آمادگی ارتقاء یابد، قطعاً  از خطرات و تهدیدات جلوگیری شده و سیاست های یگان های ویژه ناجا محقق خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: با ارائه سیاست های کلان و تصویب آنها، به دنبال ایجاد راهبردهای بازدارنده هستیم که در راستای این مهم، اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.
 
سردار کرمی،  "اشراف اطلاعاتی" را یکی دیگر از راهبردهای بازدارنده برشمرد و افزود: باید تلاش کنیم تا بر ماموریت ها با "اشراف اطلاعاتی" تسلط کامل داشته باشیم.
 
وی با اشاره به آموزش و اهمیت آن در یگان های ویژه ناجا، تأکید کرد: آموزش های علمی، میدانی و عملی خوبی را با موفقیت پشت سرگذاشتیم به طوری که تمرکز بر آموزش در ارتقاء مهارت های کارکنان موثر بوده است.
 
این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: بخشی از تجهیزات یگان ویژه در حوزه های مختلف، تولید و مورد بهره برداری قرار گرفته است و بخش دیگر آن نیز به صورت انبوه در حال ساخت است که امیدواریم با بهره گیری از تجهیزات به روز  بتوانیم همچون گذشته  موفق عمل کنیم.