کتابی خوب است که نزدیک به قرآن و اسلام باشد
حجت السلام و المسلمین شکرالله بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در آیین رونمایی از 22 کتاب آموزش حقوقی ویژه نیروهای مسلح که امروز (سه شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: در ماه شعبان قرار داریم و عظمت این ماه به حدی است که دروازه ورود به ماه رمضان است.
 
وی با اشاره به اینکه واژه کتاب 255 مرتبه و واژه قلم 2 مرتبه در قرآن تکرار شده است، افزود: گوهر انسان ها با کتاب روشن می شود و معجزه پیامبر اسلام(ص) کتاب است. با ورود اسلام به کشور ما تحولاتی ایجاد شد که بی نظیر بود و اگر به کتاب ها مراجعه کنیم، می بینیم که دانشمندانی مانند ابن سینا کتاب های زیادی از اسلام داشته اند.
 
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: اگر انسان می خواهد آرامش داشته باشد با کتاب می تواند آرامش را پیدا کند.
 
وی بیان داشت: خداوند به قلم قسم خورده است، لذا زمانی که مطلبی را می خوانیم باید توجه داشته باشیم که گلستان علما کتاب است و انتشار علم به وسیله کتاب است.
 
حجت الاسلام و المسلمین بهرامی گفت: خداوند به وسیله کتاب بر انسان منت گذاشته است.
 
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح بیان داشت: شهید مطهری تاکید داشت که علم را باید با نوشتن مقید کرد.
 
وی با تاکید بر اینکه اسلام توجه زیادی به علم دارد، گفت: اگر کتاب های شهید مطهری را مطالعه کنید، متوجه می شوید که اسلام چه خدماتی به ایران و ایران چه خدماتی برای اسلام داشته است.
 
حجت الاسلام و المسلمین بهرامی گفت: کتابی خوب است که نزدیک به قرآن و اسلام باشد.
 
امروز از 22 کتاب پژوهشی که 22 عنوان جرم را مورد مطالعه و بررسی قرار داده است رونمایی می شود تا یک وحدت رویه بین مسئولان نیروهای مسلح ایجاد کند.