هشدرا رئیس پلیس فتای استان خوزستان به کاربران فضای مجازی
سرهنگ حسنوند رئیس پلیس فتا استان خوزستان در این‌باره اظهار داشت: چندی پیش یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس فتا اظهار داشت، شخص ناشناسی در فضای مجازی اقدام به انتشار مطالب کذب و توهین و افترا به بنده و محیط کاری اینجانب کرده و باعث هتک حیثیت و از دست رفتن اعتبار شغلی ام شده است.
 
وی افزود‌: با توجه به اظهارات شاکی و مشاهدات صورت گرفته، پرونده جهت انجام اقدامات لازم در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
 
‌این مقام انتظامی ادامه داد: پس از بررسی‌های انجام شده بر روی پرونده و استفاده از شگردهای پلیسی سرانجام متهم شناسایی شد و به دستور مقام محترم قضایی مبنی بر احضار متهم به این پلیس فراخوانده شد.
 
سرهنگ حسنوند گفت: پس از بازجویی‌های فنی صورت گرفته توسط افسران این پلیس متهم در ابتدا منکر بزه ارتکابی خود می‌شد، لیکن هنگامی که با ادله و مستندات کافی روبه رو شد  لب به اعتراف گشوده و انگیزه خود از انجام این عمل را تخریب وجهه متشاکی عنوان کرد.
 
رئیس پلیس فتا استان خوزستان در پایان ضمن اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی افزود: متاسفانه با رشد روزافزون استفاده افراد جامعه از فضای مجازی این دسته از جرایم نیز به سرعت در حال افزایش بوده و روزانه در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها شاهد این هستیم که مطالب خلاف واقع در حال انتشار و به اشتراک گذاری است.
 
سرهنگ حسنوند گفت: از این‌رو پلیس فتا از تمام کاربران تقاضا دارد در صورت مشاهده موارد این‌چنینی از طریق سایت پلیس فتا به نشانى www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی آن را ثبت کرده و به این پلیس در پاکسازی هرچه بیشتر فضای مجازی یاریی رسانند.