نمایش هنرهای دستی کودکان کار در نمایشگاه کتاب

رضا قدیمی با بیان این مطلب گفت: سازمان خدمات اجتماعی با همکاری وزارت بهداشت ، اقدام به  برپایی غرفه آزمایش رایگان ایدز با شعارهای "من پیشگیری می کنم" «من آزمایش می دهم» ، «من درمان می شوم» و «من حمایت می کنم»، کرده است.

وی با اشاره به دیگر فعالیت های صورت گرفته در غرفه سازمان خدمات اجتماعی به هنرهای دستی کودکان کار و خیابان اشاره کرد و افزود: تعدای از هنرهای دستی کودکان از جمله ظروف سفال، عروسک، تابلو های نقاشی و... برای فروش در معرض دید عموم  به نمایش گذاشته شده است که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی خاطر نشان کرد: بسیاری از افراد مبتلا به اچ آی وی نه به دلیل بی بند و باری، بلکه به علت نا آگاهی به این ویروس مبتلا شده اند که اولین گام برای اطلاع از این موضوع شعار «بیشتر بدانیم و بهتر زندگی کنیم»، است.

قدیمی همچنین با اشاره به همکاری دیگر مؤسسات در غرفه های سازمان خدمات اجتماعی، بیان کرد: موسسه روبان آبی (متکا) به عنوان اولین سازمان غیر دولتی در ایران که توجه خود را بر پیشگیری از کودک آزاری، درمان توانبخشی، توانمند سازی و حمایت از کودکانی که مورد آزار جسمی، عاطفی و روانی قرار گرفته اند، نیز در زمان فعالیت غرفه ها با شعار «هستیم تا کودکان کودکی کنند» با سازمان خدمات اجتماعی همکاری می کند.