فرماندار ملایر و بخشدار جوگار به دادسرا فراخوانده شدند

«کامران حمزه» با اعلام این خبر گفت:  پرونده مربوط به شکایت ماموران پلیس راه بخش جوکار از فرماندار ملایر و بخشدار جوکار دیروز به دست ما رسیده و متهمان پرونده احضار شده‌اند و باید به مرجع قضایی مراجعه کنند.

دادستان همدان در تشریح این پرونده گفت: بنا به گزارش تنظیم شده، راننده خودرو حامل فرماندار ملایر و بخشدار جوکار به علت سرعت بالا با اعلام ایست مأمور پلیس راه بخش جوکار مواجه می شود و پس از توقف،همین موضوع موجب «بگو مگو» میان طرفین شده است. پس از آن بخشدار جوکار پشت فرمان می‌نشیند و بدون توجه به فرمان ایست مأموران اقدام به حرکت می‌کند، یکی از مأموران نیز با انداختن خود روی کاپوت ماشین، مانع حرکت وسیله نقلیه می شود که در این بین به دلیل حرکت خودرو دچار مصدومیت جزیی شده است.

حمزه افزود:پزشکی قانونی نیز صدمات وارده را تأیید کرده و به دنبال شکایت مامور، فرماندار ملایر، بخشدار جوکار و راننده همراه احضار شده‌اند و پرونده در حال رسیدگی است.

دادستان ملایر نیز  با اعلام اینکه پرونده برای رسیدگی به مرکز استان ارسال شده است گفت: با اعلام موضوع به رییس حوزه قضایی بخش جوکار، طرفین جهت مصالحه دعوت شدند اما مصالحه‌ای صورت نگرفت و پرونده در حال رسیدگی است.