تعجب اعضای لیست خدمت از لیست اعلام شده اصلاح طلبان
نخستین جلسه رسمی کاندیداهای لیست خدمت اصولگرایان پیش از ظهر امروز در محل بوستان آب و آتش برگزار شد.
 
این مراسم در حالی کار خود را آغاز کرد که قرار بود لیست کاندیداهای خدمت اصولگرایان از سوی سرلیست این لیست یعنی مهدی چمران اعلام شود. 
 
در این مراسم از 21 کاندیدای لیست خدمت 15 تن از اعضا حضور داشتند.
 
مهدی چمران، پرویز سروری، رضا تقی پور، حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی، اقبال شاکری، مجتبی شاکری، سوده نجفی، ابوالفضل قناعتی، بابک نگاهداری، حجت الاسلام غلامرضا قاسیمان، سید علی ریاض، هادی ذاکرای، مهدی اقراریان و جلال ملکی حضور داشتند.
 
در جریان برگزاری مراسم اعلام  لیست خدمت، تعدادی از کاندیداها نسبت به لیست اعلام شده از سوی اصلاح طلبان تعجب کرده و اعتقاد داشتند که لیست گروه مقابل چندان قوی نیست.
 
بنا بر اظهارات برخی از کاندیداهای لیست خدمت در شورای پنجم، لیست مطرح شده از سوی جناح اصلاح طلبان شورا نتوانسته شرایط لازم برای رقابت را فراهم کند.
 
عدم حضور تعدادی از اعضای فعلی شورای چهارم شهر تهران در لیست اصلاح طلبان از جمله موضوعاتی بود که اعضای اصولگرا توجه ویژه ای به آن داشته و از این اتفاق ابراز تعجب می کردند. 
 
در پایان این برنامه نیز کاندیداهای حاضر در مراسم با حضور در پل طبیعت عکس یادگاری گرفته ضمن اینکه بنا به گفته تعدادی از اعضا و کاندیداها شرایط لیست خدمت به مراتب نسبت به لیست اصلاح طلبان بهتر است و پیش بینی می شود در دوره آتی نیز تعداد اعضای اصولگرا نسبت به اصلاح طلب بیشتر باشد.