تمام مدیران شهری هم‌چنان بر سر کارشان حضور دارند

 در تذکرات پیش از دستور سیصد و چهل و هفتمین جلسه شورای اسلمی شهر تهران، احمد حکیمی‌پور اظهار داشت: پیروزی حماسی‌ای که مردم داشتند با بحث و گلایه‌ها تلخش نکنید. 

وی افزود: حماسه حضور را قدر بدانید و به تعالی و پویایی نظام کمک کنید. 

وی افزود: خبرهایی می‌رسد که برخی از مدیران ارشد شهرداری مسئولیت خود را ترک و یا تودیع شده‌اند، با توجه به اینکه قرار است تغییر و تحولی با مدیریت جدید شهری ایجاد شود، درخواست می‌کنیم مدیران تا دو ماه دیگر نیز در سمت خود باشند تا افرادی که به جای آنها می‌آیند بدانند که چه تحویل می‌گیرند. 

حکیمی‌پور افزود: از ریاست شورا درخواست می‌کنم این موضوع را پیگیری و اقدامات لازم انجام شود تا سیستم مدیریت شهری شل و پشل نشود. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: معاونین و شهرداران در مناطق حضور داشته باشند. 

حکیمی‌پور یادآور شد: باشگاه سوارکاری در خیابان دماوند بابت بدهی قرار است به فروش برسد با قیمت نازل، که درخواست می‌شود جلوی این کار گرفته شود تا ارزشیابی لازم برای این باشگاه انجام شود. 

در ادامه مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران خطاب به حکیمی‌پور گفت: مدیران شهرداری برکنار نشده‌اند، فقط یک نفر از مدیران به دلیل اینکه دخترش سرطان داشت از مجموعه جدا شده است و دیگر مدیران هم‌چنان بر سر کارشان حضور دارند و شاهد بودید که روز بعد از انتخابات 700 تن کاغذ از سطح شهر جمع‌آوری شد.