شایعات نمی‌تواند خللی در روند خدمت مدیران شهرداری به مردم ایجاد کند/استعفای اقای شریفی به دلیل بیماری دخترش بود
ناصر امانی افزود:انشالله در آینده ای نزدیک پروژه های مرتبط با هریک از معاونت های شهرداری تهران با حضور شهردار پایتخت و معاونان ایشان افتتاح خواهد شد.

 

وی با اشاره به تدوین برنامه ای جامع برای اتمام پروژه های نیمه تمام در ٢ ماه آینده، تصریح کرد:تعداد زیادی پروژه همانند افتتاح خط ٧ مترو،راه اندازی باغ کتاب، انتقال پایانه شرق و .. . در دستور کار داریم که طی مدت زمان باقی مانده از این دوره مدیریت شهری به سرانجام خواهد رسید.
 
امانی خاطرنشان کرد:کار انتقال مدیریت نیز انشالله پس از آغاز شورای پنجم و تعیین شهردار پایتخت بدون هیچ گونه نگرانی و دغدغه ای انجام خواهد شد.
 
وی در ادامه با اشاره به استعفای معاون امور مناطق و هماهنگی شهرداری پایتخت، عنوان کرد:این استعفا مربوط به سال گذشته است و دلیل آن نیز بیماری دختر آقای شریفی می باشد.
 
امانی با اظهار تاسف از شایعه هایی در این باره، گفت:در اواخر روزهای سال ١٣٩٥ پزشکان متخصص با بررسی شرایط دختر آقای شریفی به ایشان اعلام کردند که ادامه معالجه باید در خارج از کشور انجام شود.
 
وی ادامه داد:در همین راستا معاون امور مناطق و هماهنگی شهرداری پایتخت استعفای خود را تقدیم دکتر قالیباف کرد اما بنا بر شرایط موجود ، قرار بر این شد که بررسی استعفاء به سال ۹۶ موکول شود.
 
معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امورشورای شهرداری تهران تاکید کرد:پس از برگزاری باشکوه انتخابات اخیر، شهردار پایتخت با استعفای آقای شریفی موافقت کرد و ایشان نیز برای نظارت بر نحوه درمان دخترشان به خارج از کشور سفر کرد.
 
امانی در پایان با اظهار تاسف از شایعات بی مورد در این خصوص ، بر تکذیب آنان تاکید کرد و گفت:این شایعات نمی تواند در روند خدمت مدیران شهری به مردم تهران خللی ایجاد کند و تا اخرین دقایق خدمت با قدرت به کارشان ادامه خواهند داد.