گلایه اعضای شورا نسبت به شایعه‌های پیرامون عیسی شریفی

پرویز سروری با ناجوانمردانه خواندن این تخریب ها گفت: چطور راضی می شویم برای امیال سیاسی دیگران را تخریب کنیم.


وی ادامه داد: آقای شریفی از سال قبل درخواست استعفا به واسطه بیماری فرزندشان داده بودند. وی حتی چندین بار با من درد دل کرده بود که نمی تواند وظیفه پدری خود را به واسطه انجام وظیفه محوله در امور شهر انجام دهد.

سروری افزود : در چنین شرایطی چرا این بی تقوایی ها را انجام می دهیم . من تعجبم از افرادی است که ادعای ایمان و تقید دارند.

در ادامه اسماعیل دوستی نیز گفت: آنان که اینگونه نسبت به تخریب دیگران اقدام می کنند سقوطشان حتمی است.

دوستی با بیان اینکه ایجاد این شایعه ها یک بد اخلاقی رسانه ای بوده افزود : آقای شریفی قبل از انتخابات به من اعلام کرده بود که چه پیروز انتخابات شوند و چه نشوند رفتنش از شهرداری حتمی است.

محمد سالاری نیز این امر را ناشی از عدم اطلاع رسانی صحیح روابط عمومی شهرداری تهران دانست و گفت : اطلاق این امور به یک جریان فکری و سیاسی کار درستی نیست همچنانکه در این موضوع این خود شهرداری بوده که کم کاری کرده و عدم اطلاع رسانی صحیح روابط عمومی شهرداری مشهود است .

وی افزود: در شرایطی که شهردار تهران در انتخابات پیروز نشده پیش آمدن سفر خارجی به طور حتم شائبه برانگیز است و دقیقا در چنین شرایطی این وظیفه روابط عمومی شهرداری تهران بوده که اطلاع رسانی کند. 

علیرضا دبیر نیز گفت: آقای شریفی خادمانه برای شهر زحمت کشیدند لذا نباید اینگونه زحماتش را پاسخ داد. شهرداری کم کاری کرده و روابط عمومی شهرداری باید بهتر عمل می کرد.

حبیب کاشانی نیز گفت: بسیاری از گره های باز نشدنی شهر را آقای شریفی و دوستانشان باز کردند پس نباید در مورد چنین افرادی این بد اخلاقی ها شکل گیرد.

عبدالحسین مختاباد نیز عدم اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری را یکی از عوامل بروز چنین شائبه ای ها برشمرد. 

در پایان به پیشنهاد مهدی چمران و مرتضی طلایی رییس و نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران مقرر شد تقدیر نامه از سوی اعضای شورا به پاس زحمات عیسی شریفی معاون شهردار تهران تقدیم وی شود.