محدودیت های ترافیکی تعطیلات آخرهفته
پلیس راه راهور با توجه به تعطیلات پیش رو و برگزاری مراسم ارتحال امام راحل، محدودیت های ترافیکی جاده های کشور تا روز سه شنبه را اعلام کرد. 
 
موتورسیکلت
 
 تردد موتور سیکلت از ساعت ١٢ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت ٦ روز سه شنبه  از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
 
تبصره-تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
 
جاده چالوس
 
 تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ١٢ تا ٢٤ روز پنجشنبه  از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ١٥ تا ٢٤ روز پنجشنبه  از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.
 
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ١٤ تا ٢٤ روز دوشنبه 15 خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ١٧ تا ٢٤ روز دوشنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.
 
جاده هراز 
 
 تردد  وسایل نقلیه از ساعت ١٤ تا ٢٣ روز دوشنبه  از مسیر جنوب به شمال جاده هراز از محدوده رودهن ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد وسایل نقلیه از ساعت ١٦ تا ٢٣ روز دوشنبه  از مسیر شمال به جنوب جاده هراز از محدوده آب اسک تا رودهن بصورت یکطرفه خواهد بود.
 
 
نقلیه سنگین (به استثناء حاملین موادسوختی ویا فاسدشدنی)
 
 کندوان
 تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.
 
 
 محور هراز
تردد کلیه تریلر‌ها کماکان ممنوع است.
 
 تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ١٢تا ٢٤ روز چهارشنبه  و همچنین از ساعت ٨ تا ٢٤ روزهای پنجشنبه، جمعه، یکشنبه و دوشنبه ممنوع  خواهد بود. 
 
محور فیروزکوه
 
تردد  تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ١٢تا ٢٤ روزهای پنجشنبه و جمعه و از ساعت ٨ تا ٢٤ روزهای یکشنبه و دوشنبه  از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.