کشف 30 تخلف صنفی در فردیس طی چهار روز اول ماه رمضان

 محمد مهرور بیشترین کالاهای مصرفی در ماه رمضان را مواد پروتئینی، شکر، زولبیا و بامیه، خرما، برنج، روغن و حبوبات اعلام کرد و افزود: اکیپ‌های نظارتی اتاق اصناف بر نحوه توزیع، قیمت و کیفیت این کالاها نظارت مداوم دارند .

وی عنوان کرد: این طرح باهدف صیانت از حقوق شهروندی و مصرف‌کنندگان، توجه ویژه به موضوع تأمین و توزیع به هنگام کالاهای پرمصرف در ماه مبارک رمضان هم‌زمان با سراسر کشور در سطح شهرستان فردیس اجرا می‌شود .

رئیس اتاق اصناف فردیس با تأکید بر اینکه همیشه حق با مشتری است، گفت: رعایت نرخ‌های مصوب و سود قانونی، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالاها، صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا و تداخل صنفی ازجمله موارد مورد تأکید در اجرای این طرح است که همه اصناف ملزم به رعایت آن هستند .

رئیس اتاق اصناف فردیس بابیان اینکه در ماه رمضان تقاضا در کالاهای اساسی اعم از زولبیا، بامیه، گوشت، مرغ، خرما، حلیم، آش و میوه و غیره از سوی شهروندان تشدید می‌شود، گفت: نظارت بر واحدهای صنفی شدت گرفته و روزانه 8 تیم بازرسی در دو نوبت صبح و عصر بر عملکرد واحدهای صنفی نظارت دارند .

وی تعداد بازرسی انجام‌شده در چهار روز اول ماه مبارک رمضان را 278 مورد اعلام کرد و افزود: در این بازرسی‌ها 30 واحد متخلف شناسایی و به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد .