وزش باد شدید در چهار استان کشور

احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار  کرد: موج بارشی که در ساعات گذشته وارد کشورمان شده برخی نقاط شمال غرب را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: امروز جمعه نقاطی از شمال غرب کشور و در برخی ساعات شمال شرق با افزایش ابر در برخی نقاط رگبار و رعدوبرق و وزش باد موقتی مواجه خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: طی ساعات آتی  در جنوب شرق و همچنین استانهای بوشهر و جنوب فارس در برخی ساعات انتظار وزش باد شدید وجود دارد؛ همچنین وزش باد نسبتاً شدید در جنوب استان تهران و قم نیز طی ساعات شامگاهی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، در روزهای شنبه و یکشنبه برخی مناطق شرق و شمال شرق کشور با وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران مواجه خواهند شد.

وی افزود: خلیج فارس طی روزهای جمعه و شنبه مواج پیش‌بینی می‌شود که در روز یکشنبه از ارتفاع امواج و وزش باد به‌طور نسبی کاسته خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور، شهرکرد با دو درجه بالای صفر را خنک‌ترین و بندرعباس با 43 درجه بالای صفر را گرم‌ترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران در طی ساعات گذشته در گرم‌ترین لحظات به 34 درجه بالای صفر رسید که جوی نسبتاً آرام همراه با وزش باد موقتی در تهران وجود دارد.