آغاز محدودیت‌های ترافیکی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از ساعت ۱۳

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آغاز  محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز در اطراف حرم مطهر امام خمینی (ره) اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ساعت 13 امروز محدودیت‌های ترافیکی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در معابر و مسیرهای منتهی به محل برگزاری آغاز می‌شود و تا تخلیه کامل زائرین از مرقد مطهر، این محدودیت‌ها ادامه خواهد یافت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در تمام محورهای مواصلاتی کشور روان گزارش شده است اضافه کرد: احتمال می‌دهیم بعد از اذان ظهر امروز، شاهد افزایش ترددها و خصوصاً تردد در مسیرهای منتهی به شهر تهران باشیم و بر همین اساس تمهیدات لازم برای کنترل ترددها اندیشیده شده است.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای پلیس برای ارائه خدمات ترافیکی به زائران ادامه داد: همچنین تیم‌های اسکورت پلیس که اتوبوس‌های زائرین را از استان‌های مجاور همراهی می‌کنند آمادگی کامل دارند تا زائران را تا پایان مسیر راهنمایی کنند.

رحمانی گفت: علاوه بر این همکاران ما در معابر منتهی به حرم نیز حضور دارند و با راهنمایی زائران در مداخل و خروجی‌ها، آن‌ها را به سمت پارکینگ‌های از پیش تعیین شده هدایت خواهند کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان از رانندگان و زائران خواست تا با توجه به افزایش ترددها، بیش از پیش نسبت به رعایت قوانین توجه داشته باشند و به تابلوهای راهنما که برای مسیریابی زائران در معابر نصب شده دقت کنند.