پربازدیدترین بخش‌ نمایشگاه قرآن امسال

حمید قبادی رئیس کارگروه مد و لباس با اشاره به استقبال بی‌نظیر مراجعه کنندگان به بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن و بخش عفاف و حجاب این نمایشگاه گفت: بخش عفاف و حجاب نمایشگاه امسال به عنوان پربازدیدکننده و پرمراجعه‌ترین بخش نمایشگاه امسال قرآن بوده است.

 

وی درخصوص علت استقبال بی‌نظیر مردم از بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن گفت: این استقبال قابل پیش‌بینی بود چرا که بسیاری از خانواده‌ها و گروهی از مردم پیش از شروع نمایشگاه برای حضور بخش عفاف و حجاب برنامه‌ریزی می‌کنند و این بخش از نمایشگاه می‌تواند نیازهای سالیانه آنها را درخصوص محصولات عفاف و حجاب تأمین کند.

 

قبادی تصریح کرد: با افزوده شدن چند طرح و رویداد فرهنگی هنری به این نمایشگاه استقبال مردم بیشتر شده و تعداد غرفه‌داران و شرکت‌کنندگان هم افزایش یافته است.

 

وی ادامه داد: با وجود استقبال زیاد شرکت کنندگان معتقدم برای برگزاری دوره‌های بعدی نیازمند پالایش آنان هستیم تا به سمت افزایش کیفیت نمایشگاه پیش برویم.

 

رئیس کارگروه مد و لباس با بیان به اینکه بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن عملکرد موفقی داشته است گفت: عرضه کنندگان محصولات عفاف و حجاب موفق شده اند قیمت محصولات را در حد مطلوب حفظ کنند و البته این تعدیل قیمت‌ها محدود به نمایشگاه قرآن نبوده است.

وی ادامه داد: ایجاد مؤسسات و مراکز ارائه محصولات عفاف و حجاب از نتایج برگزاری این نمایشگاه در سالیان گذشته بوده است و امسال نیز بسیاری از شرکت‌کنندگان به دنبال استقبال بی‌نظیر مردم به فکر ایجاد مراکز عرضه دائمی محصولات خود افتاده‌اند.

 

قبادی بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن را نوعی هویت‌سازی برای عفاف و حجاب دانست و گفت: شکل گیری بسیاری از مؤسسات فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب از متن نمایشگاه عفاف و حجاب شکل گرفته است.

 

رییس کارگروه مد و لباس با تاکید براینکه  تنوع و تکثر محصولات این نمایشگاه پاسخگوی اکثر سلایق است گفت: از دیگر ویژگی‌های این نمایشگاه می‌توان به ارائه طرح‌های جدید در لباس اجتماع نوجوان است.

 

 وی در ادامه  گفت: همچنین لباس اجتماع کودک، مردان و زنان نیز در این نمایشگاه در 30 غرفه از مجموع 200 غرفه به ارائه محصولات خود پرداخته‌اند.