چه تعداد کودک بدون حامی در تهران وجود دارد؟
محسن ولیئی گفت: کودکان یتیم شهر تهران به نسبت کودکانی که بد  سرپرست هستند در حوزه حامی وضعیت بهتری دارند. 
 
وی افزود: در حال حاضر هر یک از ایتام شهر تهران یک تا ۳ حامی داشته و از سوی این حامی‌ها مورد حمایت قرار می‌گیرند. 
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) تهران با اشاره به وضعیت کودکان فاقد حامی شهر تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها کودکان طرح محسنین که افراد بد سرپرست را شامل می‌شوند فاقد حامی هستند و ایتام ما همه حامیان مشخصی دارند.
 
ولیئی ادامه داد: در بسیاری از مواقع شاهد هستیم که یک کودک بد سرپرست وضعیت به مراتب بد تری به نسبت یک کودک یتیم دارد و نیاز است که مورد حمایت قرار گیرد.
 
وی با ارائه آماری از تعداد کودکان فاقد حامی طرح محسنین شهر تهران اظهارکرد: در حال حاضر ۷۲۳ کودک تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) تهران در طرح محسنین فاقد حامی بوده و بدون شک با تبلیغات صورت گرفته در ماه رمضان در رسانه ملی این کودکان به زودی دارای حامی خواهند شد. 
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) تهران ادامه داد: وضعیت کودکان پشت نوبت مانده طرح محسنین نیز تا پایان ماه مبارک رمضان ساماندهی خواهد شد و زمان بندی اعلام شده ما نیز پایان ماه مبارک است. 
 
ولیئی در پاسخ به این پرسش که هم اکنون چه تعداد حامی در طرح محسنین با کمیته امداد امام خمینی (ره) تهران همکاری دارند؟، گفت: ۴۵ هزار و ۵۰۰ حامی در طرح محسنین به یاری کمیته امداد استان تهران آمده و این تعداد از ۱۵ هزار فرزند محسنین ما حمایت می‌کنند.