به گزارش مشرق، کل وزن این کامپیوتر دو هسته ای تنها ۲۱ گرم است و اگر آن را به هر کامپیوتر، مانیتور یا تلویزیونی متصل کنید روی آن بوت شده و سیستم عامل اندروید اش را بالا می آورد. از طریق بلوثوت تعبیه شده هم می توانید آن را به موس و کیبورد بی سیم متصل کنید و خروجی HDMI آن می تواند کیفیت ۱۰۸۰p در اختیار شما قرار بدهد! جالب اینجا است که اگر آن را از طریق پورت یو اس بی اش به ویندوز یا مک متصل کنید آن را به صورت یک حافظه فلش شناسایی می کند و می توانید به تبادل فایل روی اندروید تان بپردازید.



نسخه فعلی این کامپیوتر که ساخت شرکت FXI است و Cotton Candy نام دارد، دارای اندروید است اما از آنجایی که ویندوز ۸ قرار است از ARM پشتیبانی کند می توانید منتظر نصب ویندوز ۸ هم روی آن باشید! ضمن اینکه قرار است به USB ۳.۰ هم مجهز بشود. هر چند برای به بازار آمدن این کامپیوتر کوچک باید کمی صبر داشته باشید.



البته شرکت سازنده فکر نمی کند که این کامپیوترها به اندازه تلفن های همراه یا کامپیوترهای رومیزی مشهور بشوند اما می توانند به عنوان کامپیوترهای جیبی و همراه برای افراد زیادی کمک کننده باشند. به ویژه اینکه قیمت تمام شده آنها کمتر از ۲۰۰ دلار خواهد بود. تصورش را بکنید یک کامپیوتر کامل در سایز فندک همیشه در جیب داشته باشید.