آدم ربایی به وسیله بازی کلش

سرهنگ سید مجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: 25 اردیبهشت ماه، فردی با مراجعه به پلیس آگاهی یکی از شهرستان های استان همدان اعلام کرده بود که دختر 19 ساله اش پس از امتحان دادن در مدرسه، به خانه باز نگشته است.

وی افزود: بعد از تحقیقات میدانی و بکارگیری علوم پلیسی مشخص شد مبلغ 30میلیون ریال در اصفهان از حساب دختر جوان برداشت شده و در آخرین ردپای گرفته شده معلوم شد که این فرد به شاهرود عزیمت کرده است.

اشرفی با اشاره به فرستادن گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مورد نظر به شاهرود، بیان کرد: پس از انجام تحقیقات، چهارشنبه شب درجنگل های اطراف شاهرود فردی جوان که با آدم ربای مورد نظر در ارتباط بود دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ادامه داد: پس از بازجویی های انجام شده درنهایت با استفاده از منابع پلیسی، مخفیگاه دختر و پسر جوان در یکی از شهرک های شاهرود شناسایی و هردونفر در اقدامی ضربتی توسط کاراگاهان پلیس آگاهی شاهرود دستگیر شدند.

اشرفی به بازجویی های تخصصی از این دو جوان اشاره داشت و افزود : چند ماه قبل پسر 26 ساله ودختر 19 ساله از طریق یک بازی موبایلی با یکدیگر آشنا وسپس با استفاده از شبکه های اجتماعی باهم ارتباط برقرار نموده و درنهایت پس از مدتی ارتباط مخفیانه، دختر جوان به اصفهان رفته و پسر26 ساله  ، وی را به شاهرود انتقال داده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه پرونده به صورت نیابتی به شاهرود ارجاع شده، متهم به ماموران پلیس آگاهی همدان تحویل و نامبرده جهت رسیدگی به اتهام انتسابی به این استان منتقل شد.